close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מרפאת שיניים ניידת- יש כזה דבר

מערכת שורשט סיוון, תשעה27/05/2015

חדש- מה עושה מי שלא יכול להגיע למרפאת השיניים? קורא למרפאה להגיע אליו

תגיות:
ניידת טיפולי שיניים של חברת ר.ש.נ
צילום: יח"צ החברה
מה עושה מי שלא יכול להגיע למרפאת השיניים? קורא למרפאה להגיע אליו. החשיבות של רפואת השיניים גבוהה מאד והיום אין כל צורך לוותר על רפואת השיניים בשל מגבלת תנועה או קושי למצוא זמן להגיע למרפאת השיניים.

באמצעות מרפאת שיניים ניידת אפשר להגיע לכל מקום ולתת שירותי רפואת שיניים הזהים לשירותים הניתנים במרפאה. הסיבות להזמין את המרפאה הניידת משתנות לפי הצורך כשאנו יכולים לראות שהיא נותנת מענה לכל שכבות האוכלוסייה, היא מאפשרת לחסוך בזמן נסיעה וגם מאפשרת למעסיקים לדאוג לעובדיהם קרוב לעבודה.

מתן מענה לכל שכבות האוכלוסייה
מרפאת שיניים ניידת מאפשרת לכל שכבות האוכלוסייה ליהנות מטיפולי שיניים ברמה הגבוהה ביותר. המרפאה הניידת יכולה להגיע לפי הזמנה לכל מקום לרבות בתי אבות, למטופלים אשר מתקשים להתנייד ולמטופלים אשר סובלים מלחץ בשל המחשבה שהם יגיעו למרפאת השיניים. הניידת למעשה מונעת מרבים להגיע להזנחה של השיניים ואפשר לבצע בה גם ביקורות שגרתיות וגם טיפולי שיניים מורכבים.

חיסכון בזמן
אחת הסיבות להזמנת מרפאת שיניים ניידת היא חיסכון בזמן. כל מי שנמנע מהגעה למרפאה בשל הצורך לפנות זמן יקר יכול להזמין אליו את המרפאה. כמובן, זוהי אינה הסיבה הנפוצה ביותר, אך ישנם גם מצבים כאלה ואם החלופה היא להזניח את מצב השיניים והטיפול בהם אין כל ספק שעדיף שמרפאת השיניים תגיע עד ליעד המבוקש.

דאגה לעובדים
מקומות עבודה רבים פועלים במטרה לדאוג לבריאות העובדים. הדאגה יכולה להתבטא בדרכים שונות וברור כי היא משרתת גם את מקום העבודה אשר שומר על העובדים בריאים. מקומות עבודה רבים מזמינים אליהם מרפאת שיניים ניידת ומאפשרים לעובדים לבצע טיפולי שיניים במקום. טיפולי השיניים המתבצעים במרפאה הניידת יכולים לחסוך מהעובדים כאבי שיניים, טיפולים מורכבים ומכאן גם אובדן ימי עבודה.

מהי מרפאת שיניים ניידת
מרפאת שיניים ניידת (ר.ש.נ) היא מרפאה אשר מגיעה עד למקום המבוקש. המרפאה מכילה את כל הציוד הנדרש לביצוע בדיקות או טיפולי שיניים על פי הנדרש כשהרופאים המגיעים מומחים ובעלי ניסיון ממש כמו מרפאה רגילה. מרפאת השיניים הניידת מאפשרת לכל אחד לקבל טיפול שיניים ובכל מקום.

לסיכום
מרפאת שיניים ניידת נותנת פתרון לאנשים רבים מכל שכבות האוכלוסייה והיא מעמידה אלטרנטיבה למרפאות הקיימות. המרפאה הניידת מאובזרת והרופא מקצועי ומגיע למקום עם סייעת שיניים ולכן אין צורך לחשוש מאיכות הטיפול המתקיים בה. גם מי שמתקשה להגיע לרופא שיניים חייב לדאוג לבריאות חלל הפה וזוהי ככל הנראה האפשרות הטובה ביותר שעומדת לרשותו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה